BABA SAYFA » Dünya Yalan

Gel Bahtımın Kar Beyazı

[Toplam: 0 oydan Ortalama oy: 0]

Işıkları sönük şehrin
Her yer zindan kapkaranlık
Bir kor gibi bedenimde
Gezer durur bu yalnızlık gel.

Çıkıpta gel sürpriz yap,
Yüreğime ışık yak,
Acımasız kör bir bıçak,
Çekilmiyor bu yalnızlık gel.

Gel bahtımın kar beyazı,
Gel canımın can yoldaşı,
Gel bitsin bu zalim sızı,
Çekilmiyor bu yalnızlık gel.

[Toplam: 0 oydan Ortalama oy: 0]

  1. yaa baba yazmışsın ama bu alemde bı baba var oda MÜSLÜM BABA abdul kardeş ayrıca bu şarkıya hasta olan GEL BAHTIMIN KAR BEYAZI DEDİĞİM eriyen erıdıkten sonrada kırlenen bi lanet olası aşkımız var ben hep bu bu şarkıyal içer içer sonrada ağlarım baba sen ol ama kardeş şarkıya hasta olan ben bu şarkıyı sevenlere selam olsun antalyadan lanet olsun kayserideki kirli eriyen karada geldimde ne oldukı sevdımde ne oldukı halaa sevıyorumda ne oluyorkı sölermısnızz yaa

  2. bbaba seni seviyom yaa manayak bi şarkı abii yaa böle bişey olamaz yaa aslında bütün şarkıların süperde baba bu biraz daha güzel yaaa

  3. bu şarkı bnden tüm sevipte kavuşamayanlar için gelsin teşekkürler müslüm baba için ayrıca teşekkürler şarkı için kendinize iyi bakın by

  4. memeh kardeş eyvallah anlıorum derdini birasda olsa .ama sana bişi değimmi?müslüm bütün derlerin ilacıdır ben bunu bilir bunu solerim helal olsun babaya.senin dediğin gibi başka baba yok bu dünyada.

  5. BABA ADAMSIN SESİNE DİLİNE HAYRAN HARBİDENDE SÜPER PARÇA VARMI SENİN GİBİSİ BE BİTANESİN MÜSLÜM BABA KAYBOLAN YILLARIMA SÖYLEMİSİN SANKİ YA HER TARAF KARANLIK DEDİYİN GİBİ

  6. biz babadan gördük tüm kaderimizi tüm hayatımız bazem müslüm babanın şarkılarında bulduk kendimizi gerisiniş boş verin arkadaşlar babaya selam damara devam…

Yorum yapınız

Email adresiniz paylaşılmayacak.