Sende Kalmış

Nerdeysen bir haber gönder
Diğer yarım yanında kalmış
Yaşayamam gelmezsen eğer
Yarınlarım hep sende kalmış

Ellerinde sıcaklığım
Saçlarında baharlarım
Ellerinde sıcaklığım
Saçlarında baharlarım

Yüreğinde umutlarım
Gözlerinde gözlerim kalmış
Yüreğinde umutlarım
Gözlerinde gözlerim kalmış

Karanlıklar ülkesindeyim
Işıklarım hep sende kalmış
Çekilmeyen dertlerimleyim
Sevinçlerim hep sende kalmış

Ellerinde sıcaklığım
Saçlarında baharlarım
Ellerinde sıcaklığım
Saçlarında baharlarım

Yüreğinde umutlarım
Gözlerinde gözlerim kalmış
Yüreğinde umutlarım
Gözlerinde gözlerim kalmış

[Toplam: 0 oydan Ortalama oy: 0]

“Sende Kalmış” üzerine 15 yorum

  1. ARKADAŞLAR GERÇEKTEN MÜSLÜM GÜRSES’in GELMİŞ GEÇMİŞ VE GELECEK EN GÜZEL ŞARKISI BENCE YANİ SİZİ BİLMEM

  2. BU ŞARKININ SÖZLERİ BENCE YANLIŞ…GÖZLERİMDE GÖZLERİN KALMIŞ MI GÖZLERİNDE GZLERİM KALMIŞ MI..?

  3. ben olaya şarkı gözüyle bakmıyorum bence bu içerden gelen bi duygu seli bu kadar olur… dinlerken birilerine sarılası geliyo insanın…
    baba büyük akşamLar güzeL..

  4. AĞZINA SAĞLIK BABA MÜSLÜM…. KENDİSİNİ SON GÜNLERDE BABA İLAN EDENLER BU ŞARKIYI DİNLESİNLER VE UTANSINLAR YORUMLARINDAN.BİR DÜŞÜNÜN ARKADAŞLAR TÜRKİYE DE KAÇ KİŞİ BU ŞARKININ HAKKINI VERİR ALEME SELAM DAMARA DEVAM…….

  5. PİYASADA YAKIN BİR ZAMANDA YAYILDI.
    ORJİNAL ALMÜMÜNÜ UNKAPANI BAYAR MÜZİKTE BİLE BULAMAMIŞTIM.
    AMA 2006’DA MARDİN’DE İNTERNET CAFEDE BULUP ALDIM.
    KRAL FM’DE ATA İLE ÖZDEŞLEŞMİŞ SÜPER ŞARKI . . .

  6. 15 senedir muslum baba dinlerim bu sarkiyi ilk defa gecen sene duydum. ve muslum babaya bir kez daha hayran oldum . nasil bi yorumdur ,nasil sozler ,nasil muzik oyle insallah bu sarkiyi kimse okumaya kalkmaz yoksa icine………
    muslum baba hayranlarina saygilar..

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir